Fitness labda


QMED GYQSB Soft Ball 25-30cm

QMED GYQSB Soft Ball 25-30cm

QMED SOFT BALL 25 -30 CM A kis helyigényű eszközt használhatjuk erősítő, zsírégető, stretching..

990Ft Nettó ár: 780Ft

Qmed Sárga Fizioball 45cm

Qmed Sárga Fizioball 45cm

Javítja a testtartást, erősíti az izmokat, megelőzi a hátpanaszokat. Ajánljuk a mindennapos gyakorla..

2.590Ft Nettó ár: 2.039Ft

Fitness labda 55cm pumpával

Fitness labda 55cm pumpával

 Ajánljuk a mindennapos gyakorlatok elvégzésére nemcsak az edzéseken helytállóknak, hanem kismamákna..

2.790Ft Nettó ár: 2.197Ft

Fitness labda 65cm pumpával

Fitness labda 65cm pumpával

Ajánljuk a mindennapos gyakorlatok elvégzésére nemcsak az edzéseken helytállóknak, hanem kismamáknak..

3.290Ft Nettó ár: 2.591Ft

Fitness labda 75cm Pumpával

Fitness labda 75cm Pumpával

Ajánljuk a mindennapos gyakorlatok elvégzésére nemcsak az edzéseken helytállóknak, hanem kismamáknak..

3.890Ft Nettó ár: 3.063Ft

Mutasd 1 tól 5 -ig 5 (1 oldalakat)

Játékos, mégis hatékony mozgásra sarkallja az embert a fit-ball, a sokoldalú labda. Kíméli az ízületeket, jót tesz a gerincnek, táncos koreográfiák is megvalósíthatók vele. A nagyméretű labdát eleinte rehabilitációra használták.

Tökéletes törzstréning
A különleges PVC-ből készült óriáslabdát emelgetve, azon egyensúlyozva vagy lazítva valóban élvezetesebb lehet az edzés. A labda pattintható, gördíthető, dobható, segítségével erősödhetünk, javíthatjuk az alakunkat, a mozgáskoordinációnkat és az egyensúlyérzékünket.

 

A zsír és a narancsbőr ellen
A zsírégetésben azért nagyszerű ez a sportlabda, mert az egyéni maximális értékhatár 60-70 százalékán tudjuk tartani a pulzusszámot, azaz hatékony az edzésünk. A narancsbőr eltüntetésében is kiváló segítség lehet az óriáslabda. A bőr alatti makacs zsírsejteket a fit-ballon végzett mozgás közben "masszírozzuk", ez fokozza a vérkeringést, és 4-6 hét után már látható a pozitív változás. Izomnyújtáshoz szintén nagy segítség egy ilyen labda, mivel biztonságosabban, a gerinc teljes rugalmasságát visszaadva tudunk nyújtani rajta, ezáltal hajlékonyabbá is válunk.

Terhestorna
A fit-ball segít a kismamáknak felkészülni a szülésre. A labdával olyan gyakorlatokat is el tudnak végezni a várandós nők, amelyek labda nélkül elképzelhetetlenek lennének. De nemcsak a testre van jótékony hatással a labdával végzett terhestorna, hanem a mentális felkészülést is segíti. Sok szülészeten már megtalálható a fit-ball, hiszen a vajúdásban is nagy segítséget jelent. A labdán rugózva szabadon végezhetők olyan medencemozgások, amelyek elviselhetőbbé teszik a szülés előtti méhösszehúzódások okozta görcsöket. Terhestornát csak speciális (fit-ball for pregnant) végzettségű gyógytornász vezetésével vagy szakember által összeállított otthoni DVD segítségével végezzünk. Szülés után pedig érdemes kipróbálni szoptatást, ringatást, altatást a labdán, ugyanis a lágy rugózás megnyugtatja a babát.

Fontos a változatosság
Mint minden más sport, a fit-ball is csak akkor hatékony, ha legalább heti 3x1 órát edzünk. Érdemes azonban másféle mozgásformákat is kipróbálni, mert egy idő után a szervezet alkalmazkodik az egyoldalú terheléshez, s nem tapasztalunk fejlődést. A fit-ball-edzések mellett gyalogoljunk, biciklizzünk nagyokat, vagy menjünk el egy stepp-aerobik órára. Ha pedig nem jutnánk el fit-ball-edzésre, otthon is tudunk DVD segítségével tornázni. Egy nagy tükörben érdemes ellenőrizni, hogy megfelelően végezzük-e a gyakorlatokat.