ÁSZF

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a
cégnév : Business Force Trade Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
székhelye: 1143 Budapest, Tábornok u. 3.
adószáma: 22709707-2-42 
cégjegyzékszáma: 01-09-940011 ; bejegyezte : Fővárosi Bíróság Cégbírósága
e-mail címe : info@vitalcafe.hu
telefonszáma : 06-70-884-1900
webshop elnevezése : Vitalcafe webáruház
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-83335/2015.
által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokkal kapcsolatos tudnivalókat, a vásárlás feltételeit, a webáruházunkra és a Vevőinkre vonatkozó szabályokat, jogokat és kötelezettségeket tartalmazza.
) Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Vevőink a Vitalcafe webáruházból történő megrendeléssel kezdeményeznek. A Vitalcafewebáruházban történő vásárlás elsősorban elektronikusan, internet igénybevételével lehetséges.  A vásárlásra a webáruházban az internetes vásárlási folyamat lépéseinek elvégzésével van mód.
A vevőinknek lehetősége van telefonon, vagy e-mailben is jelezni a vásárlási szándékot, ezekben az esetekben a megrendelést az ügyfélszolgálatunk rögzíti, és erről – mint minden egyéb megrendelésről is -  e-mailben visszaigazolást küldünk. A vásárlási folyamat ezt követően megegyezik az internetes megrendelés utáni folyamattal, ezért jelen ÁSZF minden cégünknél kezdeményezett vásárlásra egyaránt vonatkozik.
A Vitalcafe webáruházban való böngészés nyitott minden érdeklődő számára, akár az eladásra kínált termékek, akár a webáruházba feltöltött egyéb típusú internetes tartalmak tekintetében. A vásárlási folyamat megindításához azonban a vevők részéről szükséges legalább a 6. ) pontban felsorolt adataik megadása. A vevőink az áruházunkban az adataik megadásával elfogadják a jelen ÁSZF feltételeit.
A megrendelés leadása után a rendszerünk automatikusan visszaigazolja a Vevőnek megrendelés tényét, ami egy előzetes visszajelzésnek tekinthető, szerződéskötés nélkül. A szerződés akkor jön létre, amikor ezt követően egy második – névre szóló - levélben visszaigazoljuk a megrendelést, vagy telefonon értesítjük a Vevőnket a megrendelése elfogadásáról. A megrendelést Vevőink az áruszállítás megkezdéséig szabadon és következmény nélkül módosíthatják, illetve lemondhatják. Erre a webáruházban is lehetőség van, a „ megrendelés módosítás „ menüpontban,  de emellett telefonon és e-mailben is van mód a módosításra, vagy lemondásra. A Felek között az áru megvásárlásával szerződés jön létre, amely egyenrangú azzal, mintha írásba foglalt szerződés jött volna létre.
A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések szállítási ideje alapesetben 2-3 munkanap, de ettől a tényleges kiszállítási idő a raktárkészlet állapota és az adott időszak ( pl. karácsonyi ünnepek ) függvényében eltérhet. Minden ilyen esetben a vevő e-mailben tájékoztatást kap a szállítási időről.
Árak: Az áruházban feltüntetett árak magyar forintban értendők és ÁFA-val növelt bruttó fogyasztói árak.
 A vásárláshoz  minimálisan az alábbi valós adatok megadása szükséges :
- a vevő neve
- a vevő szállítási címe
- a vevő e-mail címe
- a vevő telefonos elérhetősége
A regisztráció során a rendszerbe való feliratkozáskor bejelentkezési nevet és jelszót kell választania. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát gondosan válassza meg és bizalmasan kezelje, ne adja át illetékteleneknek, a lehetséges problémák, visszaélések elkerülése érdekében. A jelszóval való  visszaélésből fakadó felelősséget nem vállalunk.
A Vevőink a fentiek mellett egyéb, a honlapon megjelölt adatot is megadhatnak magukról – önkéntes módon. Vevőink regisztrált adatait titkosan kezeljük, azokat biztonságos, zárt adatbázisban tároljuk, harmadik fél felé nem adjuk ki, kivétel ez alól a megrendelt termékek kiszállítását végző cég ( futárszolgálat ), amelynek átadjuk a termékek célba juttatásához szükséges információkat. Ez a futárcég az adatbázisunkból átadott személyes adatokat a kiszállításon kívüli egyéb célra semmilyen módon nem jogosult felhasználni, illetve további személyeknek átadni.
Az önkéntes alapon megadott adatokat kizárólag a Vevőinknek személyre szabottan nyújtott ajánlatok kidolgozásához használjuk fel.
Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a regisztrált adatai törlésére, akkor azokat az adatbázisunkból 5 munkanapon belül töröljük. Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.
Az adatok megadását követően a rendelések feladása azonnal megtörténhet, emellett a regisztrált vásárlók számára számos kényelmi funkció is elérhetővé válik  a”FIÓKOM”  menüpontban. Ilyen kényelmi szolgáltatások a rendelés teljesítési folyamatának nyomon követése, akciós darabok áttekintése, korábbi rendelések áttekintése stb.
        Adatkezelési azonosítónk: NAIH-83335/2015.
A VitalCafe webáruház adatbázisában kizárólag a Vevő által megadott számlázási és szállítási adatok szerepelnek. Az esetleges módosítás kizárólag a Vevő telefonos, vagy e-mailes kérése alapján történik. Az adatok módosítására a rendszerben a Bejelentkezést követően az „Adatok” menüpontban is lehetőség van, a felületen a Vevő módosíthatja a regisztrációs adatait.
Az adatok pontossága elengedhetetlen a korrekt szállításhoz. A Vevő által hibásan megadott adatok miatt keletkező problémákért felelősséget nem vállalunk. 
Webáruházunkban vevőink széles választékot találnak egészséget szolgáló és ezekhez kapcsolódó kiegészítőkből. A folyamatosan bővülő kínálatunkkal arra törekszünk, hogy a Vevőinket teljes körűen ki tudjuk szolgálni, ebbe beleértve az olcsóbb árfekvésű árukat kedvelő és a legmagasabb igényszintű termékeket választó partnereinket is.
Termékeink közül többféle szűrést alkalmazva tudják kiválasztani a számukra megfelelő terméket a Vevőink. A képernyő, tetején található  kategórialistából kereshetnek színek, felhasználási lehetőségek, illetve szezonalitás szerint, vagy használhatják a kereső funkciót, ahol kulcsszó megadásával lehet listázni a termékeket.
A kínálatunkban szereplő árucikkek minden esetben fotóval illusztráltak, a megtekintéskor lehetőség van a kattintás útján történő nagyításra, hogy a termékjellemzők jobban megfigyelhetők legyenek. Minden termékünkhöz részletes leírást mellékeltünk, hogy az áruházunkat meglátogató érdeklődők az tételek egyedi jellemzőit részletesen megismerhessék.
A termékeink áraként a bruttó ( ÁFA-val növelt ) eladási árat tüntettük fel. Az árak magyar forintban ( HUF ) értendők.
A megrendelés történhet vendégként vagy regisztrált partnerként. A vendég vásárló nem regisztrál a rendszerünkbe, tehát nem kap egyedi fiókot. Ilyenkor csak a szállításhoz szükséges adatok elküldése szükséges a futárszolgálat munkájához. Regisztrálni olyan vásárlóknak van lehetőségük, akik felhasználói nevükkel és jelszavukkal lépnek be az áruházba - a rendszer automatikusan saját fiókot nyit számukra. Feliratkozáskor lehetőség van kiválasztani, hogy a HÍRLEVÉL szolgáltatás igénybe kívánják-e venni. A hírlevélben szezonális akciókat, kedvezményeket és kupon lehetőségeket kínálunk fel a hűséges vásárlók között.
A megrendelés feladása előtt a megvásárolni tervezett termékeket - a felületen ikon formában megtalálható - kosárba kell gyűjteni. A rendelt mennyiségeket a darabszám megadásával lehet bevinni a rendszerbe. A kiválasztott termékeket külön-külön kell a kosárba helyezni. A megrendelés lépéseinek utolsó fázisaként „ a Megrendelés jóváhagyása „ gombra kattintva lehet véglegesíteni a rendelést.
A rendelés korrigálása a következőképpen működik :
Amennyiben valamelyik bevitt adatot módosítani kívánja, vissza kell lépnie a korrekcióval érintett adatra és felül kell írnia a kívánt tartalommal.
A rendszerben a véglegesítés előtt ellenőrizni szükséges az összes bevitt adatot és amennyiben hibátlan a berögzítés, le lehet adni a rendelést.
A rendelés elküldése után kizárólag telefonon történő módosítást, vagy lemondást fogadunk el, de csak a megrendelés postára adási időpontját megelőzően. A postára adás után módosítást, lemondást nem áll módunkban elfogadni.
Az átvételi módok tekintetében több lehetőség közül választhatnak Vásárlóink.
a. házhozszállítás
b. személyes átvétel
c. Posta vagy Mol pontok
Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. 
 Elérhetőségeink a következők : 1143 Budapest, Tábornok u.3. Tel: +36 70 884 1900, email: info@vitalcafe.hu
Kérdés, kérés esetén a fenti elérhetőségek valamelyikén rendelkezésre állunk.
 Fizetési mód:
Készpénzben átvételkor ( utánvéttel ) : Fizetés az áru átvételekor készpénzben.
Előreutalás: Fizetés közvetlen, a vásárlás lezárása után.
 Számlázás
A számlát a Business Force Trade Kft. állítja ki e-számla formában, a regisztráció során megadott névre és címre. A számlát Vevőink az árut tartalmazó csomagban találják meg.
 Kedvezmények
A VitalCafe webáruház folyamatosan vannak akciós termékek, amelyeket az állandó listaárukhoz képest jelentős árkedvezménnyel lehet megvásárolni. Ezen termékkör áttekintéséhez a fejlécben a menüsor bal oldalán lévő „ AKCIÓ „ gombra kell kattintani.
A 12.000 Ft felett vásárlóknak a teljes szállítási költséget elengedjük.  
Ahhoz, hogy törzsvásárlói áron tudja megrendelését feladni regisztrált vásárlónknak kell lennie, tehát a regisztráció nélküli vásárlóknak nem tudjuk biztosítani ezt a kedvezményt visszatérő vásárláskor.
Figyelem! A kedvezmény az akciós termékekre nem vonatkozik, és más kedvezményekkel össze nem vonható.
 A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések szállítási idejére minden terméknél feltüntetjük a várható szállítási határidőt, vagy azt, hogy a termék raktárunkban jelenleg nem elérhető. A raktárkészlet függvényében a tényleges teljesítési idő ettől különböző mértékben eltérhet, mivel erről Vevőt minden esetben értesítjük e-mailben, ezért e-mailes válaszában jelezheti, hogy számára elfogadható-e ez.  A megrendelések állapotáról telefonon és a honlapunkon tud tájékozódni.
A webshop megindításakor a VitalCafe webáruház vezetése azt a célkitűzést fogalmazta meg, hogy törekedjünk a Vevőink teljes körű megelégedettségének kivívására. A termékpalettánkkal, a webshopunk kialakításával és a tájékoztatásunk minőségével egyaránt szeretnénk ezt a célt elérni. A Vevőink visszajelzése fontos számunkra akár pozitív, akár negatív véleményt fogalmaznak meg. Mivel folyamatosan szeretnénk fenntartani, illetve növelni a szolgáltatásaink színvonalát, ezért fontosak számunkra a vevői vélemények, ötletek, hozzászólások, amelyekből visszacsatolást kapunk a tevékenységünkről. A jelzésekre rövid időn belül ( max. 2-3 munkanap ) igyekszünk reagálni. E-mail címünk :info@vitalcafe.hu 
Reméljük, hogy áruházunk választékával, minden Vevőnk elégedett lesz, találnak nálunk olyan árucikkeket, amelyeket megelégedéssel használnak és visszatérnek hozzánk.
Jótállás, szavatosság
Cégünk mindenben be kívánja tartani a hatályos jogszabályok előírásait. Ennek érdekében minden, a fogyasztót védő szabályozást kötelezően betartunk, azokat beépítettünk az ÁSZF-be.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok vonatkoznak:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
72/2005. ( IV. 21. ) Korm. rendelet
19/2014. (IV.29.) GKM rendelet
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
2013. évi V. törvény A Polgári Törvénykönyvről
Szavatossági és jótállási igényéről minden esetben jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyből egy példányt a Vevő részére átadunk.
Munkatársunk felveszi az Ön igényét a szavatosság / jótállás tekintetében. Szíveskedjen a nem megfelelő terméket a lehetőségekhez képest azonnal, de legkésőbb a garancia lejártáig elküldeni címünkre :  1143 Budapest, Tábornok utca 3. A biztonságos csomagolás és áruvédelem érdekében, kérjük, lehetőség szerint a készülék eredeti csomagolásában juttassa vissza hozzánk a terméket.
A garanciális igények intézésénél legegyszerűbb a telefonon történő előzetes bejelentéssel kezdeni. Telefonszámunk : 06-20-326-4522 A hibás termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli, utánvétes / portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Amennyiben megállapítható, hogy a hiba a nem megfelelő használat eredménye, akkor az esetlegesen minden felmerülő költség a Vevőt terheli.
Kellékszavatosság
Ön a Vitalcafe webshop hibás teljesítése esetén a Business Force Trade Kft-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Ennek alapján – választása szerint - kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a termék becserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül kell közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok már nem érvényesíthetőek.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vitalcafe webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Az adásvétel tárgyát képező ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő az előzőekben taglalt kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését lehet kérni a termék forgalomba hozatalától számítva két éven belül.
A termék hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) akkor mentesülhet a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy      A.)  a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy      B.) a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy   C.)   termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Hibás teljesítés esetén a  151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 19/2014. (IV.29.) GKM rendelet, 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet és a 2013. évi V. törvény alapján a Business Force Trade Kft. jótállásra köteles.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem szabad érvényesíteni.
Elállás
Minden fogyasztónak (természetes személynek) a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül indoklás nélküli elállási joga van. Vásárlónk az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog részletei:
Az elállási jog minden általunk forgalmazott termékre vonatkozik, ami hiánytalanul, hibamentesen ( új állapotban ) visszaérkezik hozzánk. A hatályos szabályozás szerint a Vevő az elállási joga gyakorlása előtt a megkapott árut csak a kipróbáláshoz szükséges mértékben használhatja. Amennyiben ennél nagyobb mértékben használják a terméket, úgy, hogy az a termék állagát befolyásolja, akkor cégünk az elállási jog gyakorlását követően az érték csökkenésének megfelelő ellentételezésre tart igényt.
A termék adásvétele esetén Vevőink az elállás jogát már a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatják.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vásárlónknak kell gondoskodnia és az elállás bejelentésétől számított legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni, vagy visszahozni részünkre. A cégünk ebben az esetben visszajuttatja a vételárat az eredeti szállítási költséggel ( annak normál tarifája szerint ) megnövelve. Kérjük, hogy az elállással érintett terméket utánvétellel ne küldje vissza részünkre, mivel utánvétes csomagokat cégünk nem vesz át.
Elállásra vonatkozó igényét írásban, vagy személyesen kell bejelentenie. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot kell a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül elküldeni részünkre.