ÁSZF
Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a
cégnév : Business Force Trade Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
székhelye: 1143 Budapest, Tábornok u. 3.
adószáma: 22709707-2-42
cégjegyzékszáma: 01-09-940011 ; bejegyezte : Fővárosi Bíróság Cégbírósága
e-mail címe : info@vitalcafe.hu telefonszáma : +36-70-884-1900
webshop elnevezése : Vitalcafe webáruház
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-83335/2015.
által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokkal kapcsolatos
tudnivalókat, a vásárlás feltételeit, a webáruházunkra és a Vevőinkre vonatkozó
szabályokat, jogokat és kötelezettségeket tartalmazza.
) Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed,
melyet Vevőink a Vitalcafe webáruházból történő megrendeléssel kezdeményeznek.
A Vitalcafewebáruházban történő vásárlás elsősorban elektronikusan,
internet igénybevételével lehetséges. A vásárlásra a webáruházban az
internetes vásárlási folyamat lépéseinek elvégzésével van mód.
A vevőinknek lehetősége van telefonon, vagy e-mailben is jelezni a vásárlási
szándékot, ezekben az esetekben a megrendelést az ügyfélszolgálatunk rögzíti,
és erről – mint minden egyéb megrendelésről is - e-mailben
visszaigazolást küldünk. A vásárlási folyamat ezt követően megegyezik az
internetes megrendelés utáni folyamattal, ezért jelen ÁSZF minden cégünknél
kezdeményezett vásárlásra egyaránt vonatkozik.
A Vitalcafe webáruházban való böngészés nyitott minden érdeklődő számára, akár
az eladásra kínált termékek, akár a webáruházba feltöltött egyéb típusú
internetes tartalmak tekintetében. A vásárlási folyamat megindításához azonban
a vevők részéről szükséges legalább a 6. ) pontban felsorolt adataik megadása.
A vevőink az áruházunkban az adataik megadásával elfogadják a jelen ÁSZF
feltételeit.
A megrendelés leadása után a rendszerünk automatikusan visszaigazolja a Vevőnek
megrendelés tényét, ami egy előzetes visszajelzésnek tekinthető, szerződéskötés
nélkül. A szerződés akkor jön létre, amikor ezt követően egy második – névre
szóló - levélben visszaigazoljuk a megrendelést, vagy telefonon értesítjük a
Vevőnket a megrendelése elfogadásáról. A megrendelést Vevőink az áruszállítás
megkezdéséig szabadon és következmény nélkül módosíthatják, illetve
lemondhatják. Erre a webáruházban is lehetőség van, a „ megrendelés módosítás „
menüpontban, de emellett telefonon és e-mailben is van mód a módosításra,
vagy lemondásra. A Felek között az áru megvásárlásával szerződés jön létre,
amely egyenrangú azzal, mintha írásba foglalt szerződés jött volna létre.
A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések szállítási ideje
alapesetben 2-3 munkanap, de ettől a tényleges kiszállítási idő a raktárkészlet
állapota és az adott időszak ( pl. karácsonyi ünnepek ) függvényében eltérhet.
Minden ilyen esetben a vevő e-mailben tájékoztatást kap a szállítási időről.
Árak: Az áruházban feltüntetett árak magyar forintban értendők és ÁFA-val
növelt bruttó fogyasztói árak.
A vásárláshoz minimálisan az alábbi valós adatok megadása szükséges
:
- a vevő neve
- a vevő szállítási címe
- a vevő e-mail címe
- a vevő telefonos elérhetősége
A regisztráció során a rendszerbe való feliratkozáskor bejelentkezési nevet és
jelszót kell választania. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor
megadott jelszavát gondosan válassza meg és bizalmasan kezelje, ne adja át
illetékteleneknek, a lehetséges problémák, visszaélések elkerülése érdekében. A
jelszóval való visszaélésből fakadó felelősséget nem vállalunk.
A Vevőink a fentiek mellett egyéb, a honlapon megjelölt adatot is megadhatnak
magukról – önkéntes módon. Vevőink regisztrált adatait titkosan kezeljük,
azokat biztonságos, zárt adatbázisban tároljuk, harmadik fél felé nem adjuk ki,
kivétel ez alól a megrendelt termékek kiszállítását végző cég ( futárszolgálat
), amelynek átadjuk a termékek célba juttatásához szükséges információkat. Ez a
futárcég az adatbázisunkból átadott személyes adatokat a kiszállításon kívüli
egyéb célra semmilyen módon nem jogosult felhasználni, illetve további
személyeknek átadni.
Az önkéntes alapon megadott adatokat kizárólag a Vevőinknek személyre szabottan
nyújtott ajánlatok kidolgozásához használjuk fel.
Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a regisztrált adatai
törlésére, akkor azokat az adatbázisunkból 5 munkanapon belül töröljük. Az
adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának
megfelelően történik.
Az adatok megadását követően a rendelések feladása azonnal megtörténhet,
emellett a regisztrált vásárlók számára számos kényelmi funkció is elérhetővé
válik a”FIÓKOM” menüpontban. Ilyen kényelmi szolgáltatások a
rendelés teljesítési folyamatának nyomon követése, akciós darabok áttekintése,
korábbi rendelések áttekintése stb.
Adatkezelési azonosítónk:
NAIH-83335/2015.
A VitalCafe webáruház adatbázisában kizárólag a Vevő által megadott számlázási
és szállítási adatok szerepelnek. Az esetleges módosítás kizárólag a Vevő
telefonos, vagy e-mailes kérése alapján történik. Az adatok módosítására a
rendszerben a Bejelentkezést követően az „Adatok” menüpontban is lehetőség van,
a felületen a Vevő módosíthatja a regisztrációs adatait.
Az adatok pontossága elengedhetetlen a korrekt szállításhoz. A Vevő által
hibásan megadott adatok miatt keletkező problémákért felelősséget nem
vállalunk.
Webáruházunkban vevőink széles választékot találnak egészséget szolgáló és
ezekhez kapcsolódó kiegészítőkből. A folyamatosan bővülő kínálatunkkal arra
törekszünk, hogy a Vevőinket teljes körűen ki tudjuk szolgálni, ebbe beleértve
az olcsóbb árfekvésű árukat kedvelő és a legmagasabb igényszintű termékeket
választó partnereinket is.
Termékeink közül többféle szűrést alkalmazva tudják kiválasztani a számukra
megfelelő terméket a Vevőink. A képernyő, tetején található
kategórialistából kereshetnek színek, felhasználási lehetőségek, illetve
szezonalitás szerint, vagy használhatják a kereső funkciót, ahol kulcsszó
megadásával lehet listázni a termékeket.
A kínálatunkban szereplő árucikkek minden esetben fotóval illusztráltak, a
megtekintéskor lehetőség van a kattintás útján történő nagyításra, hogy a
termékjellemzők jobban megfigyelhetők legyenek. Minden termékünkhöz részletes
leírást mellékeltünk, hogy az áruházunkat meglátogató érdeklődők az tételek egyedi
jellemzőit részletesen megismerhessék.
A termékeink áraként a bruttó ( ÁFA-val növelt ) eladási árat tüntettük fel. Az
árak magyar forintban ( HUF ) értendők.
A megrendelés történhet vendégként vagy regisztrált partnerként. A vendég
vásárló nem regisztrál a rendszerünkbe, tehát nem kap egyedi fiókot. Ilyenkor
csak a szállításhoz szükséges adatok elküldése szükséges a futárszolgálat
munkájához. Regisztrálni olyan vásárlóknak van lehetőségük, akik felhasználói
nevükkel és jelszavukkal lépnek be az áruházba - a rendszer automatikusan saját
fiókot nyit számukra. Feliratkozáskor lehetőség van kiválasztani, hogy a
HÍRLEVÉL szolgáltatás igénybe kívánják-e venni. A hírlevélben szezonális
akciókat, kedvezményeket és kupon lehetőségeket kínálunk fel a hűséges vásárlók
között.
A megrendelés feladása előtt a megvásárolni tervezett termékeket - a felületen
ikon formában megtalálható - kosárba kell gyűjteni. A rendelt mennyiségeket a
darabszám megadásával lehet bevinni a rendszerbe. A kiválasztott termékeket
külön-külön kell a kosárba helyezni. A megrendelés lépéseinek utolsó fázisaként
„ a Megrendelés jóváhagyása „ gombra kattintva lehet véglegesíteni a rendelést.
A rendelés korrigálása a következőképpen működik :
Amennyiben valamelyik bevitt adatot módosítani kívánja, vissza kell lépnie a
korrekcióval érintett adatra és felül kell írnia a kívánt tartalommal.
A rendszerben a véglegesítés előtt ellenőrizni szükséges az összes bevitt
adatot és amennyiben hibátlan a berögzítés, le lehet adni a rendelést.
A rendelés elküldése után kizárólag telefonon történő módosítást, vagy
lemondást fogadunk el, de csak a megrendelés postára adási időpontját
megelőzően. A postára adás után módosítást, lemondást nem áll módunkban
elfogadni.
Az átvételi módok tekintetében több lehetőség közül választhatnak
Vásárlóink.
a. házhozszállítás
b. személyes átvétel
c. Posta vagy Mol pontok
Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a
kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel
jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai
sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
Elérhetőségeink a következők : 1143 Budapest, Tábornok u.3.; Átvételi
pont:1143 Budapest Hungária Krt. 67. Tel: +36 70 884 1900, email:
info@vitalcafe.hu
Kérdés, kérés esetén a fenti elérhetőségek valamelyikén rendelkezésre állunk.
Fizetési mód:
Készpénzben átvételkor ( utánvéttel ) : Fizetés az áru átvételekor
készpénzben.
Előreutalás: Fizetés közvetlen, a vásárlás lezárása után.
Bankkártyás fizetés: Barion, bankkártyás fizetés, a vásárlás
lezárásakor.
Számlázás
A számlát a Business Force Trade Kft. állítja ki e-számla formában, a
regisztráció során megadott névre és címre. A számlát Vevőink az árut
tartalmazó csomagban találják meg.
Kedvezmények
A VitalCafe webáruház folyamatosan vannak akciós termékek, amelyeket az állandó
listaárukhoz képest jelentős árkedvezménnyel lehet megvásárolni. Ezen termékkör
áttekintéséhez a fejlécben a menüsor bal oldalán lévő „ AKCIÓ „ gombra kell kattintani.
Ahhoz, hogy törzsvásárlói áron tudja megrendelését feladni regisztrált
vásárlónknak kell lennie, tehát a regisztráció nélküli vásárlóknak nem tudjuk
biztosítani ezt a kedvezményt visszatérő vásárláskor.
Figyelem! A kedvezmény az akciós termékekre nem vonatkozik, és más
kedvezményekkel össze nem vonható.
A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések szállítási idejére
minden terméknél feltüntetjük a várható szállítási határidőt, vagy azt, hogy a
termék raktárunkban jelenleg nem elérhető. A raktárkészlet függvényében a
tényleges teljesítési idő ettől különböző mértékben eltérhet, mivel erről Vevőt
minden esetben értesítjük e-mailben, ezért e-mailes válaszában jelezheti, hogy
számára elfogadható-e ez. A megrendelések állapotáról telefonon és a
honlapunkon tud tájékozódni.
A webshop megindításakor a VitalCafe webáruház vezetése azt a célkitűzést
fogalmazta meg, hogy törekedjünk a Vevőink teljes körű megelégedettségének
kivívására. A termékpalettánkkal, a webshopunk kialakításával és a
tájékoztatásunk minőségével egyaránt szeretnénk ezt a célt elérni. A Vevőink
visszajelzése fontos számunkra akár pozitív, akár negatív véleményt fogalmaznak
meg. Mivel folyamatosan szeretnénk fenntartani, illetve növelni a
szolgáltatásaink színvonalát, ezért fontosak számunkra a vevői vélemények,
ötletek, hozzászólások, amelyekből visszacsatolást kapunk a tevékenységünkről.
A jelzésekre rövid időn belül ( max. 2-3 munkanap ) igyekszünk reagálni. E-mail
címünk :info@vitalcafe.hu
Reméljük, hogy áruházunk választékával, minden Vevőnk elégedett lesz, találnak
nálunk olyan árucikkeket, amelyeket megelégedéssel használnak és visszatérnek
hozzánk.
Jótállás, szavatosság
Cégünk mindenben be kívánja tartani a hatályos jogszabályok előírásait. Ennek
érdekében minden, a fogyasztót védő szabályozást kötelezően betartunk, azokat
beépítettünk az ÁSZF-be.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok
vonatkoznak:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
72/2005. ( IV. 21. ) Korm. rendelet
19/2014. (IV.29.) GKM rendelet
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
2013. évi V. törvény A Polgári Törvénykönyvről
Szavatossági és jótállási igényéről minden esetben jegyzőkönyvet veszünk fel,
amelyből egy példányt a Vevő részére átadunk.
Munkatársunk felveszi az Ön igényét a szavatosság / jótállás tekintetében.
Szíveskedjen a nem megfelelő terméket a lehetőségekhez képest azonnal, de
legkésőbb a garancia lejártáig elküldeni címünkre : 1143 Budapest,
Tábornok utca 3. A biztonságos csomagolás és áruvédelem érdekében, kérjük,
lehetőség szerint a készülék eredeti csomagolásában juttassa vissza hozzánk a
terméket.
A garanciális igények intézésénél legegyszerűbb a telefonon történő előzetes
bejelentéssel kezdeni. Telefonszámunk : 06-70-884-11 A hibás termék
visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli, utánvétes / portós küldeményeket
nem áll módunkban átvenni. Amennyiben megállapítható, hogy a hiba a nem
megfelelő használat eredménye, akkor az esetlegesen minden felmerülő költség a
Vevőt terheli.
Kellékszavatosság
Ön a Vitalcafe webshop hibás teljesítése esetén a Business Force Trade Kft-vel
szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv
szabályai szerint.
Ennek alapján – választása szerint - kijavítást vagy kicserélést kérhet,
kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen
vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan
többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a termék becserélést nem kérte,
illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve
mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés
költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a
vállalkozás adott okot.
A hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül kell közölni. A szerződés
teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági
jogok már nem érvényesíthetőek.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye
érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja,
hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vitalcafe webáruház nyújtotta. A
teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles
bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Az adásvétel tárgyát képező ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő az
előzőekben taglalt kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt
érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy
kicserélését lehet kérni a termék forgalomba hozatalától számítva két éven
belül.
A termék hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban
szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése
esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) akkor mentesülhet a termékszavatossági kötelezettsége
alól, ha bizonyítani tudja, hogy A.) a
terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,
vagy B.) a hiba a tudomány és a technika állása
szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
C.) termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági
előírás alkalmazásából ered.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre
nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése
esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó
kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 19/2014.
(IV.29.) GKM rendelet, 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet és a 2013. évi V.
törvény alapján a Business Force Trade Kft. jótállásra köteles.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha
bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve
termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem
szabad érvényesíteni.
Elállás
Minden fogyasztónak (természetes személynek) a termék átvételétől számított 14
(naptári) napon belül indoklás nélküli elállási joga van. Vásárlónk az elállás
jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
A Ptk. 8:1.§ 3. pontja értelmében fogyasztó a
szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró
természetes személy.
Az elállási jog részletei:
Az elállási jog minden általunk forgalmazott termékre vonatkozik, kivételt képeznek, a Higéniai termékek, ami
hiánytalanul, hibamentesen ( új állapotban ) visszaérkezik hozzánk. A hatályos
szabályozás szerint a Vevő az elállási joga gyakorlása előtt a megkapott árut
csak a kipróbáláshoz szükséges mértékben használhatja. Amennyiben ennél nagyobb
mértékben használják a terméket, úgy, hogy az a termék állagát befolyásolja, akkor
cégünk az elállási jog gyakorlását követően az érték csökkenésének megfelelő
ellentételezésre tart igényt vagy visszautasítja.
A fogyasztónak minősülő Vásárlót nem illeti meg
az elállási jog, olyan zárt csomagolású termék pl:(Lázmérő; Fülhallgató, Fejhallgató,
headset, gamer headset; borotva, villanyborotva, epilátor, borotvához szita,
borotvafej, trimmel; Villanófényes szőrtelenítő (IPL); Arctisztító kefe,
Bőrradírozó, Gyantázó készülék, gyantapatron; Bőrápoló szer, krém; Fogkefe,
fogkefe fej; Szájzuhany, szájcenter; Manikűr/pedikűr készülékek és tartozékaik;
Hajformázók (hajvasaló, hajsimító, göndörítő, kreppelő, hajsütővas, kúpvas,
meleglevegős készülékek); Hajvágó, szakállformázó, testszőrzet nyíró, fül/orr
szőrnyíró; Inhalátor; Masszírozó és segédeszközeik; tekintetében, amely
egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem
küldhető vissza;
A termék adásvétele esetén Vevőink az elállás
jogát már a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is
gyakorolhatják.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vásárlónknak
kell gondoskodnia és az elállás bejelentésétől számított legkésőbb 14 napon
belül visszaküldeni, vagy visszahozni részünkre.
A cégünk ebben az esetben visszajuttatja a termék vételárát. Kérjük, hogy az elállással érintett terméket utánvétellel ne küldje
vissza részünkre, mivel utánvétes csomagokat cégünk nem vesz át.
Elállásra vonatkozó igényét írásban, vagy személyesen kell bejelentenie.
Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot kell a termék
átvételétől számított 14 (naptári) napon belül elküldeni részünkre.
Higiéniai
termékek (testtel és testnedvekkel közvetlenül érintkező termékek pld. nyál,
vér, anyatej, vizelet, széklet, izzadság, stb.) cseréjére nincs lehetőség.
Ilyen termékek pld. a talpbetétek, lepedők, vércukormérők, tesztcsíkok,
végtagrögzítők, harisnyák, gyógyászati segédeszközök, fehérneműk, kozmetikumok,
masszázsolajok, stb.. Ezen termékek esetében a vásárló csak akkor élhet az
elállás jogával, ha a csomagolást, védőfóliát még nem bontotta fel,
vagyis a terméket még nem vette használatba. 45/2014-es kormány rendelet 29. §
(1).
Túlsúlyos termék termékeink speciális logisztikát igényelnek kiszállítás és elállás esetén egyaránt. Kizárólag a kiszállításkori, eredeti állapotba visszacsomagolt készüléket tudjuk elfogadni.