ÁSZF
Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a
cégnév : Business Force Trade Kereskedelmi és
Szolgáltató Kft.
székhelye: 1143 Budapest, Tábornok u. 3.
Telephely: 1143 Budapest, Hungária krt. 67.
adószáma: 22709707-2-42
cégjegyzékszáma: 01-09-940011 ; bejegyezte : Fővárosi
Bíróság Cégbírósága
e-mail címe : info@vitalcafe.hu
telefonszáma : +36706071721
webshop elnevezése : Vitalcafe webáruház
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-83335/2015.
Business Force Trade (vitalcafe webáruház) által
nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokkal kapcsolatos tudnivalókat,
a vásárlás feltételeit, a webáruházunkra és a Vevőinkre vonatkozó szabályokat,
jogokat és kötelezettségeket tartalmazza.
Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás
igénybevételre kiterjed, melyet Vevőink a Vitalcafe webáruházból történő
megrendeléssel kezdeményeznek. A Vitalcafe webáruházban történő vásárlás
elsősorban elektronikusan, internet igénybevételével lehetséges. A
vásárlásra a webáruházban az internetes vásárlási folyamat lépéseinek
elvégzésével van mód.
A vevőinknek lehetősége van telefonon, vagy e-mailben
is jelezni a vásárlási szándékot, ezekben az esetekben a megrendelést az
ügyfélszolgálatunk rögzíti, és erről – mint minden egyéb megrendelésről is -
e-mailben visszaigazolást küldünk. A vásárlási folyamat ezt követően
megegyezik az internetes megrendelés utáni folyamattal, ezért jelen ÁSZF minden
cégünknél kezdeményezett vásárlásra egyaránt vonatkozik.
Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén
kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel,
kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi
kommunikáció, ajánlat címzettje. A békéltető testületre vonatkozó szabályok
alkalmazásában – a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a
2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május
21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának
kivételével – fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló
foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró,
külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház,
lakásszövetkezet, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az
áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A belső piacon
belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő
indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb
formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394
rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2018. február 28-i
(EU) 2018/302 európai parlamenti és tanácsi rendelet [a továbbiakban: (EU)
2018/302 rendelet] alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az
(EU) 2018/302 rendelet szerint vevőnek minősülő vállalkozás is.
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya
fogyasztónak minősül.
Panasz: A hatályos, a fogyasztóvédelemről szóló 1997.
évi CLV. törvény fogalom fogalmának megfelelően: a fogyasztó vállalkozással
szemben előterjesztett, a vállalkozásnak, vagy a vállalkozás érdekében vagy
javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával,
értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy
mulasztására vonatkozó, egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányuló
kifogása, a kellékszavatossági, termékszavatossági vagy jótállási igény
kivételével.
A Vitalcafe webáruházban való böngészés nyitott minden
érdeklődő számára, akár az eladásra kínált termékek, akár a webáruházba
feltöltött egyéb típusú internetes tartalmak tekintetében. A vásárlási folyamat
megindításához azonban a vevők részéről szükséges legalább a következő pontban
felsorolt adataik megadása. A vevőink az áruházunkban az adataik megadásával
elfogadják a jelen ÁSZF feltételeit.
A megrendelés leadása után a rendszerünk automatikusan
visszaigazolja a Vevőnek megrendelés tényét, ami egy előzetes visszajelzésnek
tekinthető, szerződéskötés nélkül. A szerződés akkor jön létre, amikor ezt
követően egy második – névre szóló - levélben visszaigazoljuk a megrendelést,
vagy telefonon értesítjük a Vevőnket a megrendelése elfogadásáról. A
megrendelést Vevőink az áruszállítás megkezdéséig szabadon és következmény
nélkül módosíthatják, illetve lemondhatják. Erre a webáruházban is lehetőség
van, a „ megrendelés módosítás „ menüpontban, de emellett telefonon és
e-mailben is van mód a módosításra, vagy lemondásra. A Felek között az áru
megvásárlásával szerződés jön létre, amely egyenrangú azzal, mintha írásba
foglalt szerződés jött volna létre.
A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések
szállítási ideje alapesetben 2-3 munkanap, de ettől a tényleges kiszállítási
idő a raktárkészlet állapota és az adott időszak ( pl. karácsonyi ünnepek )
függvényében eltérhet. Minden ilyen esetben a vevő e-mailben tájékoztatást kap
a szállítási időről.
Árak: Az áruházban feltüntetett árak magyar
forintban értendők és ÁFA-val növelt bruttó fogyasztói árak.
A vásárláshoz minimálisan az alábbi valós adatok
megadása szükséges :
- a vevő neve
- a vevő szállítási címe
- a vevő e-mail címe
- a vevő telefonos elérhetősége
A regisztráció során a rendszerbe való feliratkozáskor
bejelentkezési nevet és jelszót kell választania. Felhívjuk figyelmét arra,
hogy a regisztrációkor megadott jelszavát gondosan válassza meg és bizalmasan
kezelje, ne adja át illetékteleneknek, a lehetséges problémák, visszaélések
elkerülése érdekében. A jelszóval való visszaélésből fakadó felelősséget
nem vállalunk.
A Vevőink a fentiek mellett egyéb, a honlapon
megjelölt adatot is megadhatnak magukról – önkéntes módon. Vevőink regisztrált
adatait titkosan kezeljük, azokat biztonságos, zárt adatbázisban tároljuk,
harmadik fél felé nem adjuk ki, kivétel ez alól a megrendelt termékek
kiszállítását végző cég ( futárszolgálat ), amelynek átadjuk a termékek célba
juttatásához szükséges információkat. Ez a futárcég az adatbázisunkból átadott
személyes adatokat a kiszállításon kívüli egyéb célra semmilyen módon nem
jogosult felhasználni, illetve további személyeknek átadni.
Az önkéntes alapon megadott adatokat kizárólag a
Vevőinknek személyre szabottan nyújtott ajánlatok kidolgozásához használjuk
fel.
Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a
regisztrált adatai törlésére, akkor azokat az adatbázisunkból 5 munkanapon
belül töröljük. Az adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos
szabályozásának megfelelően történik.
Az adatok megadását követően a rendelések feladása
azonnal megtörténhet, emellett a regisztrált vásárlók számára számos kényelmi
funkció is elérhetővé válik a”FIÓKOM” menüpontban. Ilyen kényelmi
szolgáltatások a rendelés teljesítési folyamatának nyomon követése, akciós
darabok áttekintése, korábbi rendelések áttekintése stb.
Adatkezelési azonosítónk:
NAIH-83335/2015.
A VitalCafe webáruház adatbázisában kizárólag a Vevő
által megadott számlázási és szállítási adatok szerepelnek. Az esetleges
módosítás kizárólag a Vevő telefonos, vagy e-mailes kérése alapján történik. Az
adatok módosítására a rendszerben a Bejelentkezést követően az „Adatok”
menüpontban is lehetőség van, a felületen a Vevő módosíthatja a regisztrációs
adatait.
Az adatok pontossága elengedhetetlen a korrekt
szállításhoz. A Vevő által hibásan megadott adatok miatt keletkező problémákért
felelősséget nem vállalunk.
Webáruházunkban vevőink széles választékot találnak
egészséget szolgáló és ezekhez kapcsolódó kiegészítőkből. A folyamatosan bővülő
kínálatunkkal arra törekszünk, hogy a Vevőinket teljes körűen ki tudjuk
szolgálni, ebbe beleértve az olcsóbb árfekvésű árukat kedvelő és a legmagasabb
igényszintű termékeket választó partnereinket is.
Termékeink közül többféle szűrést alkalmazva tudják
kiválasztani a számukra megfelelő terméket a Vevőink. A képernyő, tetején
található kategórialistából kereshetnek színek, felhasználási
lehetőségek, illetve szezonalitás szerint, vagy használhatják a kereső
funkciót, ahol kulcsszó megadásával lehet listázni a termékeket.
A kínálatunkban szereplő árucikkek minden esetben
fotóval illusztráltak, a megtekintéskor lehetőség van a kattintás útján történő
nagyításra, hogy a termékjellemzők jobban megfigyelhetők legyenek. Minden
termékünkhöz részletes leírást mellékeltünk, hogy az áruházunkat meglátogató
érdeklődők az tételek egyedi jellemzőit részletesen megismerhessék.
A termékeink áraként a bruttó ( ÁFA-val növelt )
eladási árat tüntettük fel. Az árak magyar forintban ( HUF ) értendők.
A megrendelés történhet vendégként vagy regisztrált
partnerként. A vendég vásárló nem regisztrál a rendszerünkbe, tehát nem kap
egyedi fiókot. Ilyenkor csak a szállításhoz szükséges adatok elküldése
szükséges a futárszolgálat munkájához. Regisztrálni olyan vásárlóknak van
lehetőségük, akik felhasználói nevükkel és jelszavukkal lépnek be az áruházba -
a rendszer automatikusan saját fiókot nyit számukra. Feliratkozáskor lehetőség
van kiválasztani, hogy a HÍRLEVÉL szolgáltatás igénybe kívánják-e venni. A hírlevélben
szezonális akciókat, kedvezményeket és kupon lehetőségeket kínálunk fel a
hűséges vásárlók között.
A megrendelés feladása előtt a megvásárolni tervezett
termékeket - a felületen ikon formában megtalálható - kosárba kell gyűjteni. A
rendelt mennyiségeket a darabszám megadásával lehet bevinni a rendszerbe. A
kiválasztott termékeket külön-külön kell a kosárba helyezni. A megrendelés
lépéseinek utolsó fázisaként „ a Megrendelés jóváhagyása „ gombra kattintva
lehet véglegesíteni a rendelést.
A rendelés korrigálása a következőképpen működik :
Amennyiben valamelyik bevitt adatot módosítani
kívánja, vissza kell lépnie a korrekcióval érintett adatra és felül kell írnia
a kívánt tartalommal.
A rendszerben a véglegesítés előtt ellenőrizni
szükséges az összes bevitt adatot és amennyiben hibátlan a berögzítés, le lehet
adni a rendelést.
A rendelés elküldése után kizárólag telefonon történő
módosítást, vagy lemondást fogadunk el, de csak a megrendelés postára adási
időpontját megelőzően. A postára adás után módosítást, lemondást nem áll
módunkban elfogadni.
Az átvételi módok tekintetében több
lehetőség közül választhatnak Vásárlóink.
a. házhozszállítás
b. személyes átvétel
c. Posta vagy Mol pontok
Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a
csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést
lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt
a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban
elfogadni.
Elérhetőségeink a következők : 1143 Budapest,
Tábornok u.3.; Átvételi pont:1143 Budapest Hungária Krt. 67. Tel: +36706071721,
email: info@vitalcafe.hu
Kérdés, kérés esetén a fenti elérhetőségek
valamelyikén rendelkezésre állunk.
Fizetési mód:
Készpénzben átvételkor ( utánvéttel ) : Fizetés
az áru átvételekor készpénzben.
Előreutalás: Fizetés közvetlen, a vásárlás
lezárása után.
Bankkártyás fizetés: Barion, bankkártyás fizetés, a
vásárlás lezárásakor.
Számlázás
A számlát a Business Force Trade Kft. állítja ki
e-számla formában, a regisztráció során megadott névre és címre. A számlát
Vevőink az árut tartalmazó csomagban találják meg.
Kedvezmények
A VitalCafe webáruház folyamatosan vannak akciós
termékek, amelyeket az állandó listaárukhoz képest jelentős árkedvezménnyel
lehet megvásárolni. Ezen termékkör áttekintéséhez a fejlécben a menüsor bal
oldalán lévő „ AKCIÓ „ gombra kell kattintani.
Ahhoz, hogy törzsvásárlói áron tudja megrendelését
feladni regisztrált vásárlónknak kell lennie, tehát a regisztráció nélküli
vásárlóknak nem tudjuk biztosítani ezt a kedvezményt visszatérő vásárláskor.
Figyelem! A kedvezmény az akciós termékekre nem
vonatkozik, és más kedvezményekkel össze nem vonható.
A megrendelések teljesítési ideje: A
rendelések szállítási idejére minden terméknél feltüntetjük a várható
szállítási határidőt, vagy azt, hogy a termék raktárunkban jelenleg nem
elérhető. A raktárkészlet függvényében a tényleges teljesítési idő ettől
különböző mértékben eltérhet, mivel erről Vevőt minden esetben értesítjük
e-mailben, ezért e-mailes válaszában jelezheti, hogy számára elfogadható-e ez.
A megrendelések állapotáról telefonon és a honlapunkon tud tájékozódni.
A webshop megindításakor a VitalCafe webáruház
vezetése azt a célkitűzést fogalmazta meg, hogy törekedjünk a Vevőink teljes
körű megelégedettségének kivívására. A termékpalettánkkal, a webshopunk
kialakításával és a tájékoztatásunk minőségével egyaránt szeretnénk ezt a célt
elérni. A Vevőink visszajelzése fontos számunkra akár pozitív, akár negatív
véleményt fogalmaznak meg. Mivel folyamatosan szeretnénk fenntartani, illetve
növelni a szolgáltatásaink színvonalát, ezért fontosak számunkra a vevői vélemények,
ötletek, hozzászólások, amelyekből visszacsatolást kapunk a tevékenységünkről.
A jelzésekre rövid időn belül ( max. 2-3 munkanap ) igyekszünk reagálni. E-mail
címünk :info@vitalcafe.hu
Reméljük, hogy áruházunk választékával, minden Vevőnk
elégedett lesz, találnak nálunk olyan árucikkeket, amelyeket megelégedéssel
használnak és visszatérnek hozzánk.
Jótállás, szavatosság
Cégünk mindenben be kívánja tartani a hatályos
jogszabályok előírásait. Ennek érdekében minden, a fogyasztót védő szabályozást
kötelezően betartunk, azokat beépítettünk az ÁSZF-be.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a
következő jogszabályok vonatkoznak:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
72/2005. ( IV. 21. ) Korm. rendelet
19/2014. (IV.29.) GKM rendelet
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
2013. évi V. törvény A Polgári Törvénykönyvről
Szavatossági és jótállási igényéről minden esetben
jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyből egy példányt a Vevő részére átadunk.
Munkatársunk felveszi az Ön igényét a szavatosság /
jótállás tekintetében. Szíveskedjen a nem megfelelő terméket a lehetőségekhez
képest azonnal, de legkésőbb a garancia lejártáig elküldeni címünkre :
1143 Budapest, Hungária krt. 67. A biztonságos csomagolás és áruvédelem
érdekében, kérjük, lehetőség szerint a készülék eredeti csomagolásában juttassa
vissza hozzánk a terméket.
A garanciális igények intézésénél legegyszerűbb a
telefonon történő előzetes bejelentéssel kezdeni. Telefonszámunk : +36706071721A
hibás termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli, utánvétes / portós
küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Amennyiben megállapítható, hogy a hiba
a nem megfelelő használat eredménye, akkor az esetlegesen minden felmerülő
költség a Vevőt terheli.
Kellékszavatosság
Ön a Vitalcafe webshop hibás teljesítése esetén a
Business Force Trade Kft-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a
Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Ennek alapján – választása szerint - kijavítást vagy
kicserélést kérhet, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése
lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest
aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a termék becserélést
nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve
mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés
költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a
vállalkozás adott okot.
A hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem
később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül kell közölni.
A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági
jogok már nem érvényesíthetőek.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a
kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb
feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vitalcafe
webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban
már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés
időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Az adásvétel tárgyát képező ingó dolog (termék) hibája
esetén a Vevő az előzőekben taglalt kellékszavatossági jogot vagy
termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék
kijavítását vagy kicserélését lehet kérni a termék forgalomba hozatalától
számítva két éven belül.
A termék hibás, ha az nem felel meg a forgalomba
hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a
gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék
gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját
termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) akkor mentesülhet a
termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy
A.) a terméket nem üzleti tevékenysége körében
gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy B.) a
hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában
nem volt felismerhető vagy C.) termék hibája jogszabály
vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és
termékszavatossági igényt egyszerre nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági
igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve
kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben
érvényesítheti.
Jótállás
Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.)
Korm. rendelet, 19/2014. (IV.29.) GKM rendelet, 72/2005. (IV. 21.) Korm.
rendelet és a 2013. évi V. törvény alapján a Business Force Trade Kft.
jótállásra köteles.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban
az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után
keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási
igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan nem szabad érvényesíteni.
Elállás
Minden fogyasztónak (természetes személynek) a termék
átvételétől számított 14 (naptári) napon belül indoklás nélküli elállási joga
van. Vásárlónk az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az
árut átvette.
A Ptk. 8:1.§ 3. pontja értelmében fogyasztó a
szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró
természetes személy.
Az elállási jog részletei:
Az elállási jog minden általunk forgalmazott termékre
vonatkozik, kivételt képeznek, a Higéniai termékek, ami hiánytalanul,
hibamentesen ( új állapotban ) visszaérkezik hozzánk. A hatályos szabályozás
szerint a Vevő az elállási joga gyakorlása előtt a megkapott árut csak a
kipróbáláshoz szükséges mértékben használhatja. Amennyiben ennél nagyobb
mértékben használják a terméket, úgy, hogy az a termék állagát befolyásolja,
akkor cégünk az elállási jog gyakorlását követően az érték csökkenésének
megfelelő ellentételezésre tart igényt vagy visszautasítja.
A fogyasztónak minősülő Vásárlót nem illeti meg az
elállási jog, olyan zárt csomagolású termék pl:(Lázmérő; Fülhallgató,
Fejhallgató, headset, gamer headset; borotva, villanyborotva, epilátor,
borotvához szita, borotvafej, trimmel; Villanófényes szőrtelenítő (IPL);
Arctisztító kefe, Bőrradírozó, Gyantázó készülék, gyantapatron; Bőrápoló szer,
krém; Fogkefe, fogkefe fej; Szájzuhany, szájcenter; Manikűr/pedikűr készülékek
és tartozékaik; Hajformázók (hajvasaló, hajsimító, göndörítő, kreppelő,
hajsütővas, kúpvas, meleglevegős készülékek); Hajvágó, szakállformázó,
testszőrzet nyíró, fül/orr szőrnyíró; Inhalátor; Masszírozó és segédeszközeik;
tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő
felbontása után nem küldhető vissza;
A termék adásvétele esetén Vevőink az elállás jogát
már a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is
gyakorolhatják.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról
a Vásárlónknak kell gondoskodnia és az elállás bejelentésétől számított
legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni, vagy visszahozni részünkre.
A cégünk ebben az esetben visszajuttatja a termék
vételárát. Kérjük, hogy az elállással érintett terméket utánvétellel ne küldje
vissza részünkre, mivel utánvétes csomagokat cégünk nem vesz át.
Elállásra vonatkozó
igényét írásban, vagy személyesen
kell bejelentenie. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot
kell a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül elküldeni
részünkre.
Hivatkozás: Elállási nyilatkozat (vitalcafe.hu)
Vásárló a megrendelt termék átvételi módja szerint
jogosult Szolgáltató számára visszajuttatni az elállási jogban érintett
terméket:
a.) Megrendelt áru házhozszállítással történt kiszállítása esetén Szolgáltató
telephelyére köteles azt visszajuttatni: Vitalcafe átvételi pont; 1143 Budapest,
Hungária krt. 67.
b.) Megrendelt áru Vitálcafe átvételi ponton, átvétellel történt átadása esetén
Vásárló lehetősége eldönteni, hogy az érintett terméket Szolgáltató
telephelyére saját költségén visszajuttatja, vagy az átvétel helyének megfelelő
átvételi ponton él elállási jogával.
Higiéniai termékek (testtel és
testnedvekkel közvetlenül érintkező termékek
pld. nyál, vér,
anyatej, vizelet, széklet, izzadság, stb.) cseréjére nincs lehetőség. Ilyen
termékek pld. a talpbetétek, lepedők, vércukormérők, tesztcsíkok,
végtagrögzítők, harisnyák, gyógyászati segédeszközök, fehérneműk, kozmetikumok,
masszázsolajok, stb.. Ezen termékek esetében a vásárló csak akkor élhet az
elállás jogával, ha a csomagolást, védőfóliát még nem bontotta fel, vagyis
a terméket még nem vette használatba. 45/2014-es kormány rendelet 29. § (1).
hivatkozás: https://njt.hu/jogszabaly/2014-45-20-22
Túlsúlyos termék termékeink speciális logisztikát
igényelnek kiszállítás és elállás esetén egyaránt. Kizárólag a kiszállításkori,
eredeti állapotba visszacsomagolt készüléket tudjuk elfogadni.
Felelősség:
A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek
felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az
információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A Vásárló a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja,
és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során
felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos
gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi
épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen
túlmenően.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által
tanúsított magatartásért. A Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős
saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik
az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket)
tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók
adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal
felelősséget.
Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen
elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni,
és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles
jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
Az Internet globális jellege miatt a Vásárló elfogadja, hogy a
Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is
figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely
tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért
kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
Amennyiben a Vásárló a Weboldalon kifogásolható
tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben
Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja,
jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.